O nouă tentativă de phishing la BT24

Nu accesaţi linkuri din mesaje e-mail ce par a fi de la bancă!

În cazul în care primeşti pe e-mail un mesaj ca acesta sau similar de la altă bancă, gândeşte-te de două ori înainte să crezi şi să accesezi linkul. Mai bine trimite-l cu Forward / Redirecţionare către banca ce se presupune că a trimis mesajul, să îi pui în gardă

 Poziţia oficială a Băncii Transilvania

Dorim sa mentionam ca BT nu a solicitat si nu va solicita, prin intermediul e-mail-ului, informatii cu caracter confidential. 

In situatia in care ati accesat link-ul  suspect primit prin e-mail si v-ati introdus datele de logare in aplicatia BT24, va rugam sa ne contactati in cel mai scurt timp posibil la numarul de telefon 0264308028, tasta 2, pentru a dezactiva temporar serviciul de BT24 Internet Banking si pentru a verifica tranzactiile efectuate pe cont. In situatia in care nu aveti posibilitatea de a ne contacta telefonic, avem rugamintea de a contacta cea mai apropiata unitate BT.

Banca Transilvania recomanda urmatoarele, pentru a nu deveni victime ale atacurilor de tip phishing:

  • nu accesati link-uri din cadrul e-mail-urilor nesolicitate sau trimise de catre persoane necunoscute, in special cele care par sa fie trimise de banca;
  • nu accesati/descarcati fisiere atasate, primite prin intermediul e-mail-ului, nesolicitate sau primite de la persoane necunoscute, in special cele care in aparenta sunt trimise de banca;
  • accesati BT24 Internet Banking doar de pe adresa web a bancii sau prin introducerea adresei in bara de adresa din cadrul browserului, folosind intotdeauna de tastatura si nu un anumit link;
  • verificati in bara de adresa din cadrul browser-ului daca adresa existenta este cea a serviciului de Internet Banking cunoscuta;
  • verificati faptul ca aveti o conexiune criptata  (HTTPS) cu site-ul Internet Banking BT24 si ca detinatorul certificatului digital aferent acesteia este Banca Transilvania
  • urmati cea mai buna practica de securitate a PC-ului de unde are loc logarea: asigurati-va ca are instalate solutii anti-virus si anti-spyware, iar acestea sunt actualizate regulat; nu salvati elementele de autentificare in aplicatia Internet Banking in memoria calculatorului; parolele trebuie sa aiba complexitate ridicata (sa contina litere mici, mari, numere si caractere speciale) si sa fie schimbate periodic.

Daca aveti nevoie de informatii suplimentare e usor sa ne contactati:

Suntem oricand bucurosi sa va ajutam.

 

Oricand pentru dumneavoastra,

Alexandra Olar

Specialist Relatii Clienti BT24

Banca Transilvania – Parcul Industrial Tetarom

Cluj-Napoca, Cluj, Str Taietura Turcului nr 47, 400221

0264.308.028|0264.594.230

www.bancatransilvania.ro

You may also like...