Advertoriale

Uite si urmatoarea tinta pentru Google: subminarea site-urilor care se promoveaza prin advertoriale.

Putem paria ca acest lucru este pe lista Google pentru eventualele urmatoare update-uri ale algoritmului de indexare site-uri. De ce? Fiindca, in goana Google dupa atragerea clientilor catre propriul sistem platit de reclama, respectiv Google AdWords, orice metode si mijloace sunt luate in considerare pentru ca promovarea prin alte mijloace sa aiba un minim de impact in pozitionare.

advertoriale

Advertorialele reprezinta articole platite, scrise la comanda, continand linkuri ce recomanda intr-un mod aparent natural anumite produse si servicii disponibile pe un anumit site.

Blogurile au aparut din dorinta oamenilor de a-si comunica online propriile ganduri, evenimente, trairi. Daca un blogger recomanda din proprie initiativa un site, este un lucru minunat. Insa este un caz pe cale de disparitie. Intre timp, blogurile, mai mult sau mai putin, au devenit comerciale. Iar acest aspect le va aduce, mai devreme sau mai tarziu, o ignorare din partea Google in procesul de stabilire a ierarhiei site-urilor.

Beneficiind de avantajele obtinute momentan in pozitionarea Google prin plasarea de advertoriale, SEO-istii au speculat sistemul si incearca sa il foloseasca in avantajul lor. Asa si noi.. 😀

 

You may also like...